A továbbfejlesztett vezetési élmény még simább erőátvitelt és optimálisabb vezérlést biztosít a legújabbelektronikus rendszerek egész gyűjteményét felsorakoztatva, amelyek célja a teljesítményjellemzőkoptimalizálása, ezáltal a Hayabusa jobban irányíthatóvá, kiszámíthatóbbá és a megbízhatóság szimbólumává vált.
TETTREKÉSZ
A Suzuki intelligens vezetési rendszerbe (S.I.R.S.) tartozó fejlettelektronikus vezérlőrendszerek gyűjteménye jóval meghaladja azSDMS-Alpha által biztosított opciókat.
A LETISZTULT MŰSZEREK SZÉPSÉGE
A konzol mára számos, gondosan megtervezett módosításon esett át, amelyekfunkcionalitását a mérnökök tökélyre vitték. Az analóg sebesség- és fordulatszámmérő nagyobb, merészebb számozást kapott, amivel könnyebbenleolvashatóvá váltak, csakúgy, mint a háttérvilágítással kiemelt skálajelzések aműszerek pereme körül. Kiemelendő a középen elhelyezett új TFT LCD panel.

SEBESSÉGTARTÓAUTOMATIKA
A sebesség könnyen állítható felfelé vagy lefelé a bal kormányon lévő üzemmód / beállító kapcsolóval, és 31 km/h-ról egészen 200km/h-ra állítható, miközben 2000 és 7000 fordulat per perc közötti fordulatszámon halad a motorkerékpármásodik vagy annál magasabb fokozatban.
RAJTAUTOMATIKA
Húzza meg a gázkart, és tapasztalja meg milyen egy hatékony elrajtolás és gyorsulás, hasonlóan ahhoz, ahogy a versenyzők elhagyják a rajtvonalat. Három üzemmód szerint állíthatja be a rajtolást, hogy a motor fordulatszámát saját tapasztaltságához illetve magabiztossága szintjéhez igazítsa. Az 1. fokozat 4000 fordulat per percre korlátozza a motor fordulatszámát, a 2. fokozat 6000 fordulat per percre, míg a 3. fokozat - a leggyorsabb üzemmód - 8000 fordulat per percre képes.

LEJTMENET VEZÉRLŐRENDSZER
A rendszer figyelemmel kíséri a motorkerékpár testtartását és szögét, hogy amikor a motorkerékpár lefelé halad, megakadályozza a hátsó kerék megemelkedését, az ABS segítségével szabályozza a féknyomást és kompenzálja a fékeket.
VISSZAGURULÁS-GÁTLÓ
Az emelkedőn való elindulást segítő rendszer úgy lett kialakítva, hogy leállás után 30 másodpercig automatikusan bekapcsolja a hátsó féket, miközben a motorkerékpár szemben áll az emelkedőn, még akkor is, ha a motoros időközben elengedi a fékkart vagy a fékpedált. A rendszer gondtalan újraindulást biztosít anélkül, hogy attól kelljen tartani, hogy a motorkerékpár az emelkedőn visszagurul. A rendszert ki lehet kapcsolni vagy úgy, hogy az első fékkart gyorsan egymás után kétszer meghúzzuk, vagy ha gázt adunk, hogy álló helyzetből elinduljunk.

KÉSZEN ÁLL EGY ÚJLEGENDAMEGTEREMTÉSÉRE
Készüljön fel a végletek élményére. LegyenÖn is az új legenda része, és szelídítse megazt a ragadozót, amelyik saját, újlegendájának megteremtésére tör.